torsdag 9. januar 2014

Reisefeber


I dag hadde jeg den siste dagen min på jobb før jeg reiser til Irland og reisefeberen har jeg alt hatt lenge. Jeg begynte å pakke på julaften og er enda ikke ferdig, hva pakker man egentlig når man skal være borte i 14 uker??

Det har vært et par turbulente uker nå rett før avreise, men endelig har jeg fått en jobb som både læreren min og kontaktene mine i Irland er fornøyd med. Jeg skal være 12 av de 14 ukene i Firkin Crane, et dans/event-byrå som trenger grafiske tjenester som plakater, brosjyrer og foldere, i tillegg til vedlikehold av nettsiden og sosiale medier. Jeg kan også regne med at det blir noe arbeid som ikke er direkte relevant til fagområdet mitt, så jeg skal få skyggeoppdrag fra den norske bedriften min og jobbe med frilansprosjektene mine i tillegg til skolearbeid. Det blir i alle fall ikke et opphold der jeg ikke jobber!

Noe av det jeg ser mest frem til er de små tingene som å handle mat selv, bestemme hva jeg skal spise til middag hver dag og styre min egen tid.

Flyet går klokken tre på søndag, selv om jeg gjerne kunne tatt med alle vennene mine og er redd for at jeg blir ensom gleder jeg meg masse!

4 kommentarer:

  1. Åå, så bra at det ordnet seg med bedrift!! Da kan du i alle fall reise og vite hva som venter deg :-)

    SvarSlett
  2. Kjempebra at det ordnet seg!! Gleder meg til å følge med deg videre - god tur i morgen!! Klem!

    SvarSlett
  3. Tusen takk fine mennesker! Dette blir såå spennende, møter bedriften og får se hvordan alt er i morgen

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett