søndag 2. februar 2014

The Firkin Crane

The Firkin Crane er et oppusset teaterlokale, nydelig bygg!
Nå har jeg jobbet en uke fulltid i den bedriften jeg skal være i elleve uker til, og jeg trives virkelig godt. The Firkin Crane er bare kjempehyggelige og tok meg imot med åpne armer.
Jeg har alt hatt mange oppdrag og de bruker meg godt! På tross av at jeg ikke har noen kollegaer på min alder går jeg godt overens med de fleste. Jeg har alt funnet en av de mange fordelene ved å jobbe hos the Firkin Crane, på torsdag fikk jeg nemlig plutselig en invitasjon for to til våråpningen av operaen. Dessverre hadde jeg ikke tid til å dra, men det var på en måte en liten smakebit på de tingene jeg vil få mulighet til å oppleve gjennom the Firkin Crane.

Denne uken fikk jeg også besøke det lokale trykkeriet! Det var mye der som var veldig forskjellig fra norske trykkerier, spesielt datamaskinene. Der brukte de Windows XP og store kasseskjermer, noe du ALDRI vil finne i de norske grafiske byråene. Det var deilig å bare besøke et grafisk miljø igjen, savner den fine gjengen jeg har hjemme!

Så langt har jeg laget et program til en forestilling, en plakat til en fremtidig forestilling, og jobbet mye med en brosjyre firmaet skal bruke for å vise hva som skjer i vår. Alt jeg lager skal brukes, noe over lengre tid, så presset er ganske høyt. Men det er en utfordring, og det trenger jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar